Rovellonada - El Perelló 2018

Cinquena edició de la Rovellonada, la festa de les tapes de bolets al Perelló, amb dues setmanes per degustar les tapes que els bars i restaurants del municipi han preparat per a l'ocasió amb els bolets com a protagonistes.
Establiments participants: Bar La Plaça | Homogênik | Braseria Enxebre | Bohemia | Can Subirats | Restaurant Censals | L'Ambigú
Tots els dies de la setmana.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.