Jump to navigation
Dissabte 20 de desembre, 17h
Dissabte 20 de desembre
Dissabte 20 de desembre, 19h
Dissabte 20 de desembre, 20h
Del 2 d'octubre al 20 de desembre
Dissabte 20 de desembre, 21h
Diumenge 21 de desembre, 19h
Dies 25 i 26 de desembre
En el marc del cicle de músiques contemporànies Out.side, monogràfic del suís Beat Furrer (un dels compositors vius europeus més importants de l'actualitat), amb la col·laboració de Christie Finn, Crossinglines Ensemble, Quartetto Maurice i Lorenzo Ferrandiz.
Amb una prolífica carrera i una trajectòria marcada per la fundació del grup Klangforum Wien, ha desenvolupat una producció musical amb un llenguatge molt particular sense el qual no es pot entendre la música contemporània europea actual. La proposta estarà encapçalada per la cantant nord-americana Christie Finn, reconeguda veu especialitzada en repertori de finals del XX i XXI, el prestigiós quartet italià Quartetto Maurice, format per diverses joves promeses de la música contemporània europea i la participació de la formació CrossingLines, el principal conjunt català de noves músiques.
Entrada lliure. Places molt limitades.Imprescindible reserva al correu info@cicleoutside.com
Arts Santa Mònica (Barcelona), Centre d’Art Tecla Sala (l’Hospitalet de Llobregat), Centre d’Art la Panera (Lleida) i Lo Pati (Amposta).
Web Centre d'Art Lo Pati Facebook Cicle Out.side