Jump to navigation
Dissabte 16 de maig, 12h
Dissabte 16 de maig
Dissabte 23 de maig
Del 21 de febrer al 24 de maig
Del 22 al 24 de maig
Diumenge 24 de maig
Diumenge 7 de juny
Dissabte 13 de juny, 12h
La companyia Addaura teatre visual s’inspira en l’obra de l’artista plàstic americà Alexander Calder: els mòbils, les escultures de filferro, la pintura i el circ per fer-nos endinsar en un món oníric amb la dansa, els titelles, les ombres, el teatre i la màgia.
Ha estat nominat als Premis MAX 2016. *Recomanat per a nens i nenes a partir de 3 anys.
'Mobilus' és un espectacle per a tots els públics que s’inspira en l’obra de l’artista plàstic americà Alexander Calder. Fent servir quatre eixos del seu treball: els mòbils, el filferro, la pintura i el circ, ens endinsarem en el seu món i el descobrirem. Addaura és una companyia dirigida per Teia Moner que experimenta la fusió de la dansa i altres disciplines escèniques com ara titelles, teatre i màgia.
3€ (comprar entrades)
Direcció artística i guió: Teia Moner. Ajudant de direcció: Miquel Espinosa. Coreografia: Laia Satanach, Olga Lladó, Eugènia Morales i Addaura. Intèrprets: Cristina Bertran, Helena Rodríguez, Gerald Sommier, Mireia Plana. So: Miquel Espinosa. Llum Eugenia Morales. Escenografia i titelles: David Palou, Teia Moner.
Facebook Addaura Teatre Visual Web Teatre Auditori Felip Pedrell