Jump to navigation
Diumenge 15 de febrer
Dies 8, 15 i 22 de febrer
Diumenge 22 de feber, 11h
Del 9 al 23 de febrer
Diumenge 29 de març, 11h
Del 15 al 17 d'abril
Diumenge 26 d'abril, 11h
Diumenge 31 de maig, 11h
En el marc de les activitats amb motiu del 18è aniversari de la Plataforma en Defensa de l'Ebre (PDE), jornada científica i social '18 anys de sinergies entre la Plataforma i la comunitat científica. Perspectives i reptes per a la lluita en defensa de l'Ebre', per reflexionar sobre aquesta relació simbiòtica entre moviment social i món científic.
També servirà per a analitzar la situació actual i plantejar nous reptes i estratègies, i comptarà amb la participació d'experts del territori (Antoni Canicio, Josep Maria Franquet o Carles Ibañez), de la resta de Catalunya (Narcís Prat, Isabel Palomera, Jordi Salat i Francesc Gallart), de l'Aragó (Pedro Arrojo, Javier Martínez Gil i J.M. Nicolau), del País Valencià (Francesc La Roca), de Múrcia (Julia Martínez) i d'Andalusia (Leandro del Moral i Abel Lacalle).
*Aquesta jornada és un reconeixement a les persones que han acompanyat la PDE durant aquest temps i, alhora, serà un acte d’homenatge a Antonio Esteban, enginyer i activista per la defensa dels rius.
10:30h | Benvinguda. A càrrec de David Altadill, Director de l’Observatori de l’Ebre; Paco Gas, Alcalde de Roquetes; i Susanna Abella, Plataforma en Defensa de l’Ebre. 10:45h | L’origen de les primeres trobades de la PDE amb el món científic. 11:00h | Viatge retrospectiu de la relació entre el món científic amb el moviment ciutadà 13:00h | Visita guiada a l’Observatori de l'Ebre 14:30h | Dinar (Preu previst, 20€) 16:00h | Debat sobre noves estratègies. 17:30h | Conclusions i tancament.
Assistència lliure i gratuïta (a excepció del dinar) - prèvia inscripció.
A través d'aquest enllaç.
Plataforma en Defensa de l'Ebre.
Web Plataforma en Defensa de l'Ebre Facebook Plataforma en Defensa de l'Ebre