Jump to navigation
Dijous 19 de març, 20h
Dijous 19 de març, 21 h
Divendres 20 de març, 20h
Divendres 20 de març, 22h
Dissabte 21 de març, 14h
Dissabte 21 de març, 20h
Dissabte 21 de març
Del 12 al 22 de març
En el marc del cicle 'Lo Riu és Música', concert del cantautor Frans Cuspinera acompanyat de la pianista Maria Poyatos, interpretant les cançons del seu primer disc 'Garoina' (Picap). Un concert íntim en format duet on es podran escoltar els temes del disc i algunes versions d’una manera molt especial, tot navegant pel Riu Ebre mentre es pon el Sol
Des dels primers instants del concert, els espectadors són convidats a emprendre un viatge, emocional i físic, paisatgístic i sonor, per diversos estils musicals que es barregen d’una manera interessant i original, combinant la música d’autor, el folk, el fado, la música mediterrània i ‘world music’, a través d’una veu que, amb delicadesa i definició, dibuixa interessants matisos ètnics, àrabs i flamencs. Una veu que sempre resulta càlida, dolça, punyent.
La unió de la veu del Frans amb el piano de Maria Poyatos (Pianista i musicòloga, titulada amb les màximes qualificacions pel Conservatori Municipal de Música de Barcelona, l’Escola Superior de Música de Catalunya i la Universitat Internacional d’Andalusia), constitueixen un directe cuidat, detallista, colpidor i únic.
16€ | 8€ menors de 12 anys | 3€ menors de 4 anys (comprar entrada aquí - enllaç)
Reserves a: Telèfon: 652 39 82 88 | 616 90 57 48 info@losirgador.com
Lo Sirgador. Turisme fluvial per l'Ebre
Web Lo Sirgador. Turisme fluvial per l'Ebre Facebook Lo Sirgador Facebook Frans Cuspinera Facebook Maria Poyatos