Espectacle 'H20' - Cia. Jove Marau

En el marc del festival 'Ebre, Música & Patrimoni' i del Cap de Setmana del Turisme, espectacle de dansa contemporània 'H20', a càrrec de la Cia. Jove Marau. Un espectacle que evoca, des d'un punt de vista conceptual i abstracte, el recorregut de l'aigua des que neix fins desembocar al mar, on comença de nou un trajecte infinit.
El riu és vida i la vida és aigua, l'aigua es mou i la dansa flueix i és vida perquè, en essència, és moviment.
Entrada lliure i gratuïta
Servei d’Atenció als Museus de les Terres de l’Ebre, encapçalat pel Departament de Cultura i el Museu de les Terres de l’Ebre.
Ajuntament d'Amposta
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.