Jump to navigation
Divendres 13 de març, 20h
Dissabte 14 de març, 17:30h
Dissabte 14 de març, 20h
Dissabte 14 de març, 20:30h
Dissabte 14 de març, 21h
Diumenge 15 de març, 18h
Dissabte 21de març, 19h
Dissabte 21 de març, 20h
En el marc de la setena edició del festicAM, el Festival Internacional de Teatre i Circ d'Amposta, espectacle 'Buenas noches Europa' de la Cia. Animasur.
Les úniques diferències entre el que va passar ahir i això d'avui és que els protagonistes són uns altres, el lloc també és un altre, però les circumstàncies… són les mateixes. La guerra obliga a un grup de persones a migrar, desplaçar-se a un altre lloc, abandonar tot el que, fins llavors, havia estat la vida per a ells. Des d'aquí, no queda una altra cosa que construir destí, aventurar-se a la mar i, des d'aquest precís instant, començar a oblidar.
Inventar-ho tot, de nou; un nom, una identitat, unes raons i, en definitiva, un sentit a la àrdua tasca de viure en aquesta vella i cansada Europa.
Tan gran, que no es recorda de gairebé res. I, amb tanta por, que no obre les portes a ningú.
Gratuït. Aforament limitat, cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Escola de Teatre i Circ d'Amposta (EtcA) - ACET
Ajuntament d'Amposta
Web Cia. Animasur Web Escola de Teatre i Circ d'Amposta (EtcA) - ACET Web Ajuntament d'Amposta