Setmana de la Natura 2021

En el marc de la Setmana de la Natura, bioblitz al Barranc de Santes Creus. Què és un Bioblitz? Una jornada de cens participatiu d’espècies animals i vegetals! Us acompanyaran persones expertes en diversos camps de la biologia.
Vine a ajudar i a conèixer les espècies del barranc de Santes Creus. No importa l’edat ni els teus coneixements previs, només les ganes d’aprendre i gaudir de la natura.
08:00 - 10:00h | Cens d’aus a càrrec de Xavi Solé, naturalista
10:30 - 12:30h | Cens d’insectes a càrrec de Pere Luque, del Museu de Terres de l’Ebre
10:30 - 12:30h | Cens de flora a càrrec del Col·lectiu Eixarcolant
12:30 - 14:00h | Cens de mamífers a càrrec de Maite Martínez, de Graëllsia, grup d’estudis i comunicació ambiental
14:00 - 16:00h | Parada per a dinar. Cortesia de la finca de Permacultura l’Ecotros
16:00 - 18:00h | Cens de flora a càrrec del Col·lectiu Eixarcolant
18:00 - 20:00h | Cens d’aus a càrrec de Xavi Solé, naturalista
18:00 - 20:00h | Ruta històrica per la finca de l’Ecotros
20:00 - 22:00h | Parada per a sopar, cortesia de la finca de Permacultura l’Ecotros
22:00 - 00:00h | Ruta nocturna
Cal inscriure's al 625 971 371, a aurora@plancton.cat o aquí (enllaç)
Graëllsia grup d'estudis i comunicació ambiental
Web Graëllsia
Facebook Setamana de la Natura
Web Setmana de la Natura
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.