Jump to navigation
Dissabte 11 d'abril, 17h
Del 13 al 15 d'abril
Del 15 al 17 d'abril
Divendres 17 d'abril, 18h
Dissabte 18 d'abril
Del 2 de març al 21 d'abril
Divendres 24 d'abril, 19h
Dissabte 25 d'abril, 10h
Dimarts d'històries: 'Sobre la (re)presentació' a càrrec d'Elena Blesa Cuesta, que proposa una aproximació parcial i incompleta a l’art de finals del segle XX i principis del segle XXI. Intentarà explicar la producció artística dels nostres dies i el diàleg que es genera amb la societat d’on sorgeix. Parlarà del context cultural, polític, filosòfic i social que afecta a certs moviments i tendències artístiques actuals.
Dirigit a un públic adult, no necessita de coneixement previ en història de l’art o estètica.
Es podrà seguir gratuïtament al canal de YouTube de l’Escola d’Art de la Diputació a Tortosa. Un cop finalitzi l’emissió, també es podrà descarregar i escoltar a conveniència de cadascú.
Per anar situant-nos: una breu aproximació (parcial i incompleta) a les noves estratègies i lenguatges que l’art contemporani posa en joc a partir dels anys seixanta. Discutirem sobre les possibilitat, impossibilitats i límits de l’art com a mitjà de comunicació i representació.
Escola d’Art de la Diputació a Tortosa
Facebook Escola d’Art de la Diputació a Tortosa