Jump to navigation
Divendres 19 de desembre, 20:30h
Dissabte 20 de desembre, 18h
Dies 19 i 20 de desembre, 20:30h
Diumenge 21 de desembre, 12h
Del 16 de febrer al 21 de desembre
Del 18 al 21 de desembre
Del 20 al 26 de desembre
Dies 25 i 28 de desembre, 18:30h
Primera edició del festival Rihihiu, festival d'arts vives en petit format a les masades de Santa Bàrbara. Es tracta d'un festival participatiu que posa en valor la tradició per pensar-se des de les nostres identitats actuals, travessades pels debats de gènere.
És un festival que inclou les persones de totes les edats i que revisita racons oblidats del nostre entorn més immediat.
Divendres 15 d'octubre: 19:00h | Masada de l'AltoInauguració del Festival amb l'exposició 'Terres de l'Ebre, paisatge humà', de Quim Giró.
Dissabte 16 d'octubre: D'11 a 13h | Masada de l'Alto Visita guiada a l'exposició 'Terres de l'Ebre, paisatge humà', de Quim Giró.
18:30h | Masada de CidConcert coral de 'Rihihiu'
20:30h | Molí de VallèsEspectacle de dansa 'Bailes de histérica' de Carmen Muñoz
Diumenge 17 d'octubre: 10:30h | Museu de la Vida a la PlanaDiàleg 'Arts vives a les masades'
12:30h | Processó de 'Marfantes i Pubilles' Recorregut: des del Museu de la Vida a la Plana fins a la Masada de l'Alto.
> Consulta més detalls de la programació aquí (enllaç PDF)
Participació gratuïta
Surtdecasa
Ajuntament de Santa Bàrbara i Identitat Planera
Instagram Rihihiu Web Rihihiu