Campredó x l'ELA

Martí Labòria Estorach, campredonenc actiu, pateix l'ELA des de l'any 2018. Una malaltia desconeguda que afecta un col·lectiu minoritari però amb unes conseqüències neurodegeneratives molt greus.
És, per aquest motiu, que familiars, amics juntament amb Martí i amb col·laboració de l'Ajuntament de Campredó i la Fundació Miquel Valls, organitzen la jornada solidària 'Campredó x l'ELA'.
Una jornada que té per objectiu visibilitzar la malaltia i aportar el nostre gra de sorra a la seva investigació.
Recorregut: Campredó - Font de Quinto - Campredó (4km aprox)
09:30h | Inici caminada popular
11:00h | Classe de Zumba popular
Col·laboració 5€ | Tota la recaptació es destinarà a la Fundació Miquel Valls
Ajuntament de Campredó i Fundació Miquel Valls
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.