Concert 'Lais. Felip Pedrell. Intimitat i Exaltació', d'Accent Ensemble, Tortosa, 2022

En el marc del Cicle de concerts de primavera del Conservatori de Tortosa, concert 'Lais. Felip Pedrell. Intimitat i Exaltació' a càrrec d'Accent Ensemble.
Accent Ensemble va nàixer arran de la iniciativa d’un grup de músics apassionats per la Música de Cambra que es troba establert i actiu a les Terres de l’Ebre. El quartet es marca com a fita la recerca, aprofundiment, difusió i gaudi del repertori cambrístic de tots els temps arreu del nostre territori.
Entre els diversos interessos musicals en què ha anat aprofundint, Accent Ensemble es troba en procés de recuperació de patrimoni musical ebrenc totalment inèdit, com ara composicions de Joan Monclús i -molt especialment- de Felip Pedrell (1841-1922), el desconegut mestre de mestres de qui enguany en commemorem el centenari del traspàs.
Aquest treball sobre oblidats tresors d’oblidats creadors ha acabat fructificant en l’enregistrament d’un CD centrat en repertori mai editat -ni enregistrat- de la mà de Felip Pedrell: un treball llargament gestat i que desitja contribuir a retornar-li al compositor tortosí el reconeixement que mai hauria d’haver perdut i que, en justícia, li pertany.
Entrada lliure
Cecília Aymí - soprano
Ricardo Forner - clarinet
David Matheu - viola
Inés Reguero - piano
Escola i Concervatori de Música de Tortosa i Diputació de Tarragona
Facebook Accent Ensemble
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.