Jump to navigation
Divendres 13 de març, 19h
Dissabte 14 de març, 11h
Dilluns 16 de març, 19h
Dimarts 17 de març, 19h
Dijous 19 de març, 19h
Divendres 20 de març, 19h
De l'1 al 22 de març
Presentació del llibre 'L'home dels ulls compostos' (Editorial Chronos), de Wu Ming-Yi. Conversa amb la traductora del llibre Mireia Vargas Urpí i els editors de Chronos, moderada per Núria Barberà, traductora i intèrpret de xinès.
L’Alice ha perdut el marit i el fill en un accident a la muntanya i ja no té esma per viure. L’Atrie s’ha de fer a la mar per complir amb el ritu dels segons fills de l’illa de Wayo-wayo. Ambdós semblen condemnats a morir, però una catàstrofe mediambiental a la costa de Taiwan provocarà que es coneguin. Aquesta trobada donarà un nou sentit a les seves vides.
Traduït a més de 14 idiomes, Ursula K. Le Guin va equiparar aquest èxit internacional amb el realisme màgic llatinoamericà. Raons no li falten: eco-ficció realista i mites dels aborígens taiwanesos conflueixen en un llibre que ens parla de com l’empatia, els records i l’escriptura poden guarir les ferides de l’ànima.
Assistència lliure i gratuïta
Editorial Chronos, Llibreria La Irreal i Núria Barberà
Facebook La Irreal Web Editorial Chronos Instagram Núria Barberà