Jump to navigation
Dissabte 20 de desembre, 17h
Dissabte 20 de desembre
Dissabte 20 de desembre, 19h
Dissabte 20 de desembre, 20h
Del 2 d'octubre al 20 de desembre
Dissabte 20 de desembre, 21h
En el marc del DeltaChamber Music Festival, concerts de cambra ‘Jugar’, inspirats pel moviment Jeu (joc) de Trio de Milhaud. Cadascun dels concerts us convida a descobrir la música de cambra com una interacció constant entre iguals que construeixen una obra artística en temps real. Una oportunitat per descobrir o recordar que la música de cambra no és jeràrquica, sinó que ens escoltem mútuament, reaccionem, ens anticipem i compartim els lideratges depenent de la música.
El concert serà el resultat de la residència artística viscuda pels joves músics del Programa Academy i alguns dels solistes de DeltaChamber Music Festival 2025. Durant una única setmana d’assajos, aprenentatge i convivència, treballaran intensament per oferir-vos aquest joc de complicitats, mirades, somriures… perquè gaudiu d’un programa d’allò més variat amb música escrita per dones compositores, músiques de casa, música escrita per a pel·lícules i petits tresors de grans compositors.
Dijous 24 de juliol: 20:00h | Sala d’Actes del Centre Cívic de Roquetes
Divendres 25 de juliol: 20:00h | Teatre Auditori Alcanar
Dissabte 26 de juliol: 20:00h | Sindicat de Flix
Diumenge 27 de juliol: 11:00h | Convent de Sant Salvador d’Horta de Sant Joan
Diumenge 27 de juliol: 20:00h | Lo Sequer (edifici de l’Arrossera) de Deltebre
5€ / persona | Compra l'entrada aquí (enllaç)
DeltaChamber Soloists: - Elena Rey Rodriguez (violí) - Laura Ruiz Ferreres (clarinet) - Pau Rodríguez Ruiz (clarinet)
Programa Academy: - Fabiola Sebastián Guijarro (violoncel) - Carmen Galán Mora (flauta) - Elena Quintiá Ledo (clarinet) - Adrià Perea Giménez (piano)
DeltaChamber Music Festival
Web DeltaChamber Music Festival Instagram DeltaChamber Music Festival Facebook DeltaChamber Music Festival