Jump to navigation
Del 20 al 26 de desembre
Dies 25 i 28 de desembre, 18:30h
Dies 27 i 28 de desembre, 18:30h
Dies 27 i 28 de desembre
Dies 2 i 3 de gener, 18:30h
Del 27 de desembre al 3 de gener, 18:30h
Dies 21 i 28 de desembre i 4 de gener, 18h
Del 25 de desembre al 4 de gener
En el marc de la XVII Festa del Mercat a la Plaça d'Amposta, vermut danzat i altres varietés, una producció de Dh Company, un espectacle de teatre musical on piano i veus en directe són un element fonamental i que recuperen peces musicals del mestre Juan Suñé.
Veniu a passar una estona inigualable i a tastar el nostre excel·lent vermut!
Dissabte 17 de maig: 11 i 13h Diumenge 18 de maig: 11 i 13h
Els protagonistes del nostre espectacle són, per una banda, els cuplets del Mestre Joan Suñé i, per l’altra, Francisco de Villamediana i les seues cupletistes. Pilarín, Angelita, Rosita i Josefina són vertaderes show-woman d’una l’època on no era massa recomanable tenir veu pròpia.
6€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Elenc: Fuensant López, Marta Pampalona, Montse Marro, Anna Chiva i Jordi Galo Pianista: Josep Vidal Ballarins: Chameli Hernández i Eduard Casasampere Direcció: Joan Guijarro Text: David Bo Vestuari: Andrej Mikulasek Música: Mestre Juan Sunyé i David Aguera Producció: Mélida López i David Bo
Ajuntament d'Amposta i Dh Company
Instagram Dh Company Web Festa del Mercat a la Plaça Facebook Festa del Mercat a la Plaça