Activa't
,
2025

Trobada d'Acció Comunitària a Terres de l'Ebre

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

Tercera Trobada d'Acció Comunitària a les Terres de l'Ebre 'Pobles vius, Terres de Vida', una jornada de treball per seguir creant i articulant les diferents línies estratègiques: cultura, cures, patrimoni natural, sobirania dels recursos i sector primari, a més d'identificar propostes i generar debat.

*L’objectiu d’aquestes trobades és articular conjuntament, des del punt de vista associatiu, empresarial, institucional i personal, aquests pobles vius, terres de vida, de cruïlla i d’acollida que poden ser l’escenari d’una transició ecosocial, més necessària que mai i que vaja de lo local al món i de lo rural a l’urbà.

Horari: 

De 17 a 20h

Sinopsi: 

Després de dues trobades a Ulldecona i Amposta, el procés 'Pobles Vius' arriba a Roquetes amb la força d’una comunitat que imagina, construeix i sosté el territori des de la col·lectivitat.

A Ulldecona vam posar nom als grans eixos que considerem clau per a un futur més habitable: cultura, cures, sobiranies, sector primari i custòdia del territori. A Amposta vam fer un pas més i vam concretar objectius compartits per a cada àmbit, partint sempre de la realitat del territori i del coneixement col·lectiu.

De tot aquest treball n’han emergit cinc mirades que es repeteixen de manera transversal a tots els àmbits i objectius. Són els punts de connexió, els fils que ens cusen: educació, habitatge, arrelament, enxarxament i regeneració.

La trobada de Roquetes vol ser una nova baula d’aquesta cadena.

Preu: 

Activitats gratuïtes amb prèvia inscripció aquí (enllaç)

Organitza: 

Ateneu Cooperatiu Terres de l'Ebre i Comunalitat d'Amposta l'era

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1