Vermut Punt i Seguit, Centre d'Art Lo Pati, Amposta, 2025

Vermut Punt i Seguit, esdeveniment que fa un doble comiat. Per una banda, es dirà adeu a Aida Boix Grau, que aquest maig posa fi a una etapa de vuit anys com a directora del centre d'art Lo Pati d'Amposta. Per una altra banda, el mateix dia s'acaba l'exposició 'Sentir Música Callada', que durant gairebé tres mesos ha situat el focus en un dels moments més intensos de la trajectòria del pintor tortosí d'art abstracte.
La jornada inclourà un vermut musical que comptarà amb les actuacions de Corrala DJ i John Deere DJ, i una paella per a tots els assistents.
Lo Pati Centre d'Art - Terres de l'Ebre
Ajuntament d'Amposta
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.