Jump to navigation
Dissabte 25 d'abril
Del 18 al 25 d'abril
Del 13 al 25 d'abril
Del 23 al 26 d'abril
Del 15 al 26 d'abril
Del 14 al 26 d'abril
Celebració del Carnestoltes a Santa Bàrbara amb desfilada de disfresses pels diferents carrers del poble acompanyats de la xaranga Lo Perkal, festa disco i premis a les millors disfresses.
Punt de trobada: A les 17h a la Plaça dels Segadors. Inici de la desfilada per diferents carrers del poble acompanyats de la xaranga Lo Perkal. Al passar per la plaça Cid i Cid, el jurat valorarà les comparses participants. Continuació de la cercavila per diferents carrers del poble fins a l'Smartcentre, on tindrà lloc una animada festa dico, la valoració de les disfresses individuals i el lliurament dels premis.
Premis: Comparses (mínim 8 persones) 1r premi: 200€ 2n premi: 150€ 3r premi: 100€
Individuals A la millor disfressa: 60€ A la millor parella disfressada: 60€ A la disfressa més original: 30€ A la millor disfressa infantil: 30€ Premi especial per vehicles disfressats i amb animació musical.
Més informació: www.santabarbara.cat