Jump to navigation
Del 27 de febrer al 29 de març
Del 5 de febrer al 29 de març
De l'11 de gener al 29 de març
Del 22 de gener al 29 de març
Del 12 de març a l'1 d'abril
Del 13 de març al 3 d'abril
Del 2 d'octubre al 5 d'abril
Del 6 de febrer al 6 d'abril
Festival d'Intervencions Efímeres 'A Cel Obert', que se situa en patis d’edificis amb un alt valor patrimonial de la ciutat de Tortosa. La idea basal d’aquesta proposta consisteix a convertir diferents emplaçaments amb un pes històric notori en escenaris de creacions artístiques efímeres. Amb motiu de la celebració del festival 'A Cel Obert', el nucli antic s’omplirà de creacions artístiques realitzades exclusivament per a l’ocasió i es generaran recorreguts perquè la gent pugui gaudir d’aquests elements arquitectònics tan singulars i destacats.
PROGRAMA: Divendres 26 de setembre: 17:00h – 20.30h Visites lliures a les 5 intervencions 19:00h - Inauguració del festival i visita comentada a les 5 intervencions (Museu de Tortosa)
Dissabte 27 de setembre: 10:00h – 13.30h / 17.00 – 20.30h Visites lliures a les 5 intervencions
Diumenge 28 de setembre: 11:00h – 13.30h Visites lliures a les 5 intervencions 12:00h Entrega del Premi del jurat i del Premi del públic (Museu de Tortosa)
Més informació: www.acelobertfestival.cat