Jump to navigation
Divendres 19 d'abril
Del 29 de febrer al 20 d'abril
Del 6 al 22 d'abril
Dies 8 i 22 d'abril
Dimecres 24 d'abril, 11h
Del 29 de febrer al 25 d'abril
Divendres 26 d'abril
Del 4 de març al 26 d'abril
Jornada Professional 'L'evolució del Màrqueting Tradicional al Màrqueting Digital', organitzada per SAETA Comunicació, amb un matí de ponències impartides per tres professionals del sector del màrqueting, dirigides als empresaris i directius de les organitzacions de les Terres de l'Ebre per tenir present la importància del màrqueting, les xarxes socials i la marca corporativa en els temps actuals.
Ponències a càrrec de:
- Rafel Martínez-Vilanova:Autor de vuit llibres de Màrqueting i Comunicació així com un gran nombre de publicacions didàctiques. Ha estat Directiu de vàries organitzacions i ha assessorat a més de trenta empreses en Màrqueting i Comunicació. És professor de diferents escoles de negoci i va traure el grau de Doctor amb la tesi “El Màrqueting als museus espanyols”.
- Èlia Guardiola: Amb una dilatada experiència en Màrqueting digital, és experta en aquesta temàtica i l’estratègia i gestió de les xarxes socials. Es dedica a l'assessorament i suport d'empreses en ambients 2.0 i és la responsable del Màrqueting Digital a SAETA COMUNICACIÓ.
- Ignasi Barrera:Reconegut dissenyador de Tortosa, llicenciat en disseny, és el Fundador de SAETA COMUNICACIÓ, creada el 2002. Ha realitzat un gran nombre de treballs, des de cartells o creació de marques, com a disseny d’envasos, tant per a empreses com a organitzacions. Ha obtingut cinc importants premis als seus treballs i és professor de disseny.
--Assistència gratuïta, amb inscripció prèvia a: Telèfon 977 44 81 56 E-mail: jornadaonline@saeta.netwww.saeta.net (Un cop confirmada la inscripció a la Jornada, s'enviarà la confirmació i l'acreditació d'entrada a l'acte) - Places limitades -