Música
,
2014
Divendres 7 de novembre, 22h
Casal de joves

Monòleg musical amb El Sobrino del Diablo

En el marc de les Festes de Sant Martí de Xerta, monòleg musical a càrrec d'El Sobrino del Diablo. 

*Organitza: Associació de Joves

  

  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1