Abanderats de la Colla Jove - Festa del Renaixement

En el marc de la XIXa Festa del Renaixement de Tortosa, espectacle de dos escoles i dos tradicions de l'art amb bandera: els Sbandieratori d’Arezzo d'Itàlia i els Abanderats de la Colla Jove de Tortosa.
Sinopsi:
A Itàlia, els abanderats o sbandieratori són una tradició centenària que té l’origen en els moviments que realitzaven els abanderats dels exercits per guiar-los en les batalles. Amb el pas del temps aquesta figura es va transformar i va acabar conformant agrupacions que, emulant aquests antics abanderats, han creat un art basat en els jocs de colors i les coreografies amb les banderes com a protagonistes.
Fruit dels contactes de la Festa del Renaixement amb els abanderats italians, a Tortosa es va crear l’únic grup d’abanderats a tot l’estat espanyol, el qual, amb el pas del temps ha adquirit la seva pròpia idiosincràsia.
Preu entrada: 3€
Horari:
Divendres: 00:30h
Dissabte: 00:30h
Compra la teva entrada: aquí
Més informació:
http://festadelrenaixement.cat
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.