Tradicionàrius 2015

Nova edició del Tradicionàrius de les Terres de l'Ebre, amb un dia dedicat a la música d'arrel tradicional. A més, també hi haurà fira d'artesania, trobada de puntaires i exposició sobre labors amb boixets.
Entrada lliure.
Servei d'entrepans i begudes
PROGRAMA:
A partir de les 17:30h:
- Trobada de puntaires
- Inauguració de la Fira d'artesania
- Amenitzaran l'acte els Grallers de Roquetes
21:00h - Obertura de la Marató de Música Tradicional a càrrec dels Grallers de Roquetes i la Tuna Folk
21:30h - Joseret i Rondalla
22:00h - Pont d'Arcalís (els inspiradors i pioners del folk català presenten nou disc i nova formació)
23:30h - Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries & La Cobla Catalana dels Sons Essencials (la fusió explosiva que va reventar el CAT en la sessió de cloenda del Tradicionàrius de Barcelona)
02:00h - Orquestra Trama (la divertida banda que posa la música a 'Comediants' en el seu darrer espectacle)
*Organitza: Ajuntament de Roquetes i Túbal Espectacles
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.