,
01/05/2020 - 00:00
Maternitat
Carreres de motos pel pati

50/60: 50 dies

Es diuen ràpid: 50 dies. Pim, pam. Un dia vas a treballar, els nens a l'escola, la rutina de cada setmana i, de cop res, tots tancats a casa, sense escola, teletreballant i amb una rutina totalment capgirada. I així 50 dies. Sense excuses, pel bé de tots, sense excepcions. I et sorprens del bé que, en general, us heu acostumat. Amb dies més moguts i d'altres més tranquils. Amb costums noves i relacions diferents. Enyorant molta gent, però sentint-los a la vegada molt a prop. 

Els petits, això sí, cada dia pregunten més quan se n'anirà el coronavirus. Un parell o tres vegades al dia, com a mínim. Tenen ganes d'estiu, de piscina, de muntanya i de iaios. De pujar al cotxe i anar encara que sigui al poble del costat. Després de 50 dies a casa que, ho recalco, es diu molt ràpid per tot el que han representat, és totalment normal. Ens en queden uns quants més, però estic segura que, si hem superat 50 dies, som capaços de superar-ne uns quants més (50 més espero que no!) Ànims, famílies! 

*Surtdecasa.cat no es fa responsable de la redacció i contingut d'aquest post.

Del 1983 i amb quatre criatures. Hi ha dies que penso que són lo millor que he fet a la vida. Altres, que no entenc què tenia al cap quan vaig decidir tenir-les.

28/04/2020 - 00:00
Avui, amb el bon dia que ha fet, hem tornat a fer la sortida de rigor amb els petits de casa. No ens hem allunyat ni 200 metres, però - coses bones de viure prop d'horts i cases de camp - hem passat una hora d'allò més intensa i bonica.
27/04/2020 - 00:00
La pluja no ha impedit que aquesta tarda haguem sortit, després de 45 dies tancats a casa!, a fer un passeig a l'aire lliure. L'emoció es palpava en l'ambient: "Agafem les botes d'aigua! Quina jaqueta ens posem? Les mascaretes, no les oblidem!
26/04/2020 - 00:00
Per estrany que sembli, avui nosaltres no hem sortit de casa. Ens hem quedat fent figuretes de sal, una de les manualitats estrella d'aquest confinament familiar. Una tassa de sal, dues de farina i mitja d'aigua.
25/04/2020 - 00:00
Avui hem tingut una novetat molt gran a casa nostra: els veïns (i també tiets) de terrassa ens han deixat la seva gosseta per a que jugués amb els nostres petits.
24/04/2020 - 00:00
Aquell moment del dia en què, després de jugar sense parar, se'ls hi acaben les piles i entren al món dels somnis. Bona nit, quines boniques paraules. Es fa el silenci, la casa sembla una altra.
23/04/2020 - 00:00
Ni parades de llibres, ni roses ni signatures d'autors. Un Sant Jordi diferent, bonic, però molt diferent. Un Sant Jordi confinat que hem celebrat a casa el millor que hem pogut.
22/04/2020 - 00:00
Els dies passen, les setmanes també, d'aquí poc ja comptarem en mesos... I seguim en aquest bucle del confinament familiar amb dies bons i dies no tan bons.