Foto: 

cedida
Pep Poblet & Nito Figueras amb Txell Sust

La BSO de la Festa Major de S'Agaró

Neus Mar, La Band Gogh, els Americanus i Pep Poblet & Nito Figueras amb Txell Sust integren el programa de concerts
Surtdecasa Empordà
,
14/07/2020
Fires i festes
La Festa Major d’Estiu de S’Agaró tot just es va recuperar ara fa quatre anys gràcies a una iniciativa de l’Associació S’Agaró-Sant Pol i a l’Ajuntament de Platja d'Aro. Aquesta edició torna a programar un bon grapadet de propostes gratuïtes que tindran lloc al Parc de Sant Ramon del 13 al 18 de juliol. La ubicació és una gran zona verda que ajudarà a tenir una festa segura i amb les distàncies de seguretat pertinents, també hi haurà servei de foodtrucks.

Entres les activitats, trobem contes, animació infantil, visites guiades i sardanes. Avui en volem destacar els quatre concerts, una banda sonora que val la pena de tenir en compte per poder gaudir de la música i les veus en directe de Neus Mar, La Band Gogh, els Americanus i Pep Poblet & Nito Figueras amb Txell Sust. Que comenci la música!

 

1. Neus Mar
Redescobrim un dels grans cantautors de parla catalana del segle XX de la mà de la cantant Neus Mar. La força i la tendresa de les cançons de Lluís Llach ens arriben a través d’una veu sensible i delicada però alhora també contundent i apassionada.
> Dimecres 15 de juliol a les 22h

 

2. La Band Gogh
La Band Gogh són una barreja d’art, música, pintura (performance), qualitat, elegància, bogeria i professionalitat a la màxima expressió que, juntament amb una diversitat de repertori poden complaure una gran varietat de públic (concert, ball i “marxeta”).
> Dijous 16 de juliol a les 22h

 

3. Pep Poblet & Nito Figueras amb Txell Sust
Cançons que tots tenim associades a veus masculines interpretades des d'un prisma femení. Cançons d'autors i artistes com Billie Joel, Queen, Gossos, Michael Jackson, Pau Riba, Stevie Wonder, Blaumut, Eric Clapton i Supertramp (entre d'altres) en seran protagonistes, tots ells amb el segell ja consolidat del binomi format per Pep Poblet i Nito Figueras que comptarà amb la col·laboració de la meravellosa veu de la Txell Sust que ens permetrà revisitar temes de molts altres artistes.
> Divendres 17 de juliol a les 22h

 

4. Americanus
Un grup d'havaneres i fres i amb un  repertori pensat perquè la gent s'ho passi bé, buscant  l'emoció i la participació. Amor, humor, passió i pàtria, on les havaneres i la cançó de taverna no deixaran al públic indiferent a través de les veus dels seus quatre components.
> Dissabte 18 de juliol a les 22:30h
 

A

També et pot interessar