Jump to navigation
Del 12 al 22 de febrer (de dijous a diumenge)
Dissabte 28 de febrer
Mes de febrer
Dies 28 de febrer i 1 de març
Del 6 de febrer a l'1 de març
Diumenge 8 de març, 13h
Del 6 de febrer al 8 de març
19es Jornades de la Tonyina amb la participació d'11 establiments, 9 de l'Hospitalet de l'Infant, 1 de Masboquera i un de Pratdip. A nou d’aquests establiments, en concret, s’hi oferiran menús amb la tonyina com a ingredient protagonista, per uns preus que oscil·len entre els 17 i els 33€; i als onze, “tonyi-tapes”, és a dir, tapes elaborades amb tonyina per un preu de 2,5€ amb beguda inclosa.
Totes les propostes culinàries, basades en la qualitat i en la creativitat dels cuiners, que han instaurat mil i una maneres de cuinar aquest peix tan típic de la zona.
Diumenge 27 de maig a les 11h, amb la '13a Tonyinada'.
Descarregar fulletó dels establiments participants aquí.
Menús des de 17 a 33€ | 'Tonyi-tapes' 2,50€ + beguda
Regidoria de Turisme de Cambrils.
Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Turisme l'Hospitalet de l'Infant i la Vall de Llors, Costa Daurada, Diputació de Tarragona i Patronat de Turisme