Jump to navigation
Del 10 al 29 de gener
Del 31 de gener al 3 de febrer
Del 30 de gener al 3 de febrer
Del 31 de gener al 4 de febrer
Dissabte 7 de febrer
Del 24 de gener al 7 de febrer
Dies 7 i 8 de febrer
29a edició de la Festa de la Plantada de l'arròs d'Amposta amb un matí de tradicions arrossaires, música, passejades i artesania, entre altres activitats, al voltant dels camps d'arròs. Enguany, coincideix la celebració amb el 30è aniversari de la Casa de Fusta.
10:30h | Arribada dels plantadors en los carros i inauguració de la XXIX Festa de la Plantada de l'Arròs. 11:15h | Repartiment de garbes per la colla de plantadors. Actuació de la xaranga 'Suc d'Anguila', de Guardet lo Cantador i ballada de jotes. 12:30h | Passejada en carros als assistents.
Durant la Festa, es repartirà coc borratxo als participants. Trobada d'artesania de les Terres de l'Ebre i Maestrat. També comptarem amb l'actuació de Quico El Celio, el noi i el mut de Ferreries.
Entrada lliure i gratuïta.
Turisme de l'Ajuntament d'Amposta
Web Turisme Amposta