Jump to navigation
Dimecres 11 de febrer, 11h
Dimecres 11 de febrer, 19:30h
Dissabte 14 de febrer, 10h
Dissabte 14 de febrer, 12h
Diumenge 15 de febrer
Dimecres 18 de febrer
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
La ruta és un recorregut per les petjades del Modernisme a Vilafranca. La visita finalitzarà amb una degustació de xarel·lo per gentilesa de la DO Penedès.
De 10:30 a 12:30h
L’itinerari segueix l’important patrimoni arquitectònic modernista fruit del ressorgiment econòmic de la comarca de l’Alt Penedès de finals del segle XIX i principis del segle XX amb importants obres dels arquitectes Santiago Güell, Eugeni Campllonch i Antoni Pons, entre d’altres. L'esplendor de la Vilafranca dels voltants del segle XX a través de l'escultura, les arts gràfiques i el recorregut pels edificis més emblemàtics i inclou interiors de la Casa Miró i la Casa Freixedas.
10€ | Persones jubilades, pensionistes i persones amb diversitat funcional: 50% de descompte | Menors de 12 anys gratuït.
93 818 12 54 | turisme@vilafranca.org
Turisme Vilafranca
Web de Turisme Vilafranca