Jump to navigation
La història real de John Davidson mostra una vida marcada per la lluita i la superació. Diagnosticat amb síndrome de Tourette als 15 anys, va patir l'estigma i el rebuig dels seus companys, que el titllaven de boig per un trastorn poc conegut en aquell temps.
Ja d'adult, va transformar aquest dolor en motor de canvi i va dedicar els seus esforços a visibilitzar la condició, convertir-se en referent i donar veu als qui pateixen la mateixa síndrome. El seu camí és un testimoniatge de valentia i compromís amb la dignitat humana.
Divendres 1 de maig: 19:00h
Quan Toni Benetón creu que té sota control la seva entranyable i caòtica família multicultural, l'arribada inesperada de dos nous bebès ho canvia tot. La casa s'omple de riures, plors i situacions imprevisibles que posaran a prova la paciència i l'amor familiar.
Ara els problemes creixen per partida doble, també creixen les aventures, els malentesos i els moments entranyables que uniran encara més a aquesta singular família.
Una comèdia sobre el caos, la tendresa i els llaços que realment importen.
Dissabte 2 de maig: 18:00hDiumenge 3 de maig: 17:00h
Mariano De Santis, president (ficitici) de la República italiana, és un veterà polític demòcrata, humanista i catòlic, que de sobte comença a dubtar sobre diverses decisions importants que ha de prendre, especialment sobre si aprova o no una llei d’eutanàsia, plantejant-se un gran dilema moral.
Dissabte 2 de maig: 20:00hDiumenge 3 de maig: 19:00hDilluns 4 de maig: 20:30h