Jump to navigation
Dies 20 i 27 de desembre i 1 de gener
Del 25 de desembre a l'1 de gener
Del 13 de desembre a l'1 de gener
Dies 25 de desembre i 2 de gener
Del 25 de desembre al 3 de gener
Del 16 de desembre al 3 de gener
Dies 2 i 3 de gener
Dissabte 3 de gener, 21h
Amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBI, celebració de La Menstrual Pride, una festa que comptarà amb l’actuació de Las Tope Dramáticas i el seu hipnòtic electropop, l'autèntica Fake-Rosalía i la Dj resident DJ MontseFak, amb els millors hits i petardeo.
De 23 a 03h
La Menstrual és un projecte sense ànim de lucre que va néixer per donar resposta a la manca d'oci LGTBI+ fora de la ciutat de Barcelona, i realitzar esdeveniments que fossin l'inici i empenta que ajudés a promoure la visibilitat i normalització del col·lectiu LGTBI dins de la societat, als municipis del Vallès Oriental i Occidental.
Entrada gratuïta (els 50 primers tindran un “chupito” gratis)
La Menstrual
La Revolta- Restaurant Ecològic , Nikochan Comics, Gravetat Zero – Sala Escalada, Bendita Tinta – Tattoo Studio i Tien21 Electro Star – Terrassa.
Facebook La Menstrual