Jump to navigation
Diumenge 22 de feber, 11h
Del 9 al 23 de febrer
Diumenge 29 de març, 11h
Del 15 al 17 d'abril
Diumenge 26 d'abril, 11h
Diumenge 31 de maig, 11h
Diumenge 21 de juny, 11h
Amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBI, el 28 de juny, celebració de la Setmana de l'Orgull LGTBI a Tortosa amb un seguit d'activitats telemàtiques entres les quals hi ha entrevistes, presentacions literàries, la conferència institucional, taules rodones i conta contes, entre altres.
Del 22 al 28 de juny Totes les activitats són telemàtiques i es poden seguir aquí o al web de Ràdio Tortosa
Dilluns 22 de juny - Lectura del manifest amb motiu del 28 de juny de 2020, Dia Internacional de l’Orgull LGBTI (Pots escoltar-ho aquí)
- Acció 'Fem un pas cap a la diversitat', amb la pintada comunitària dels colors de l’arc de Sant Martí a un pas de vianants de la ciutat (Pots veure-ho aquí)
- Mostra-concurs de fotografies a Instagram @oficinajovebaixebre #tortosadiversa #joveBEdiversa.
Dimarts 23 de juny - Recull-proposta de pel·lícules de cinema sobre temàtica lgtbi : 'Mi nombre es Harvey Milk' de Gus Van Sant (+info) 'Pride' de Stephen Beresford (+info) 'Una mujer fantàstica' de Sebastián Lelio (+info)
- Microcàpsula informativa telemàtica 'Coneix l’associació LgtEbre' telemàtica, a càrrec d‘Alba Anguera, membre de l’associació.
- Conversa telemàtica 'Aproximació a la transsexulaitat', amb Jan Vila, activista trans.
Dimecres 24 de juny - Entrevista telemàtica a Gerard Coll, sociòleg, investigador, escriptor i professor especialitzat en gènere, sociologia de la sexualitat i estudis LGBTI.
Dijous 25 de juny - 17:00h | Presentació telemàtica en directe del llibre 'A la conquista del cuerpo equivocado' de Miquel Missé, sociòleg i activista trans, investigador i formador en l’àmbit de les polítiques públiques per la diversitat sexual i de gènere.
Divendres 26 de juny - 19:00h | Conferència institucional 'L’orgull de la sanitat', a càrrec del Dr. Miquel Berzosa, oncòleg de l’hospital Verge de la Cinta.
Dissabte 27 de juny - Taula rodona telemàtica sobre 'El servei d’atenció integral municipal: origen i present', amb la participació de Dolors Bel, regidora d’Igualtat de l’Ajuntament de Tortosa i Natàlia Gabarró i Sílvia Vilanova, tècniques del servei d’atenció integral LGTBI de Tortosa.
Diumenge 28 de juny - Conta contes: - 'Laura té dues mares' i “La princesa rebel”, a càrrec de “Conta contes Vincles Intergeneracionals” - 'Cua de sirena' a càrrec de Rosa Tomàs de la Biblioteca Marcel·lí Domingo
Activitats d'accés gratuït
Ajuntament de Tortosa, LGTBI Tortosa i Xarxa SAI (Xarxa Catalana de Serveis d'Atenció Integral LGTBI)
Web Ajuntament de Tortosa