Jump to navigation
Divendres 19 de desembre, 20h
Divendres 19 de desembre, 20:30h
Dissabte 20 de desembre, 18h
Dissabte 20 de desembre, 19h
Dissabte 20 de desembre
Dies 19 i 20 de desembre, 20:30h
Diumenge 21 de desembre, 12h
Del 16 de febrer al 21 de desembre
Espectacle 'Corpus' de Xavier Bobés, en què una peça escultòrica, un manipulador d’objectes i una intèrpret musical estableixen un diàleg íntim que estudia les relacions entre el cos i l’objecte a còpia de grans dosis de poesia i música clàssica.
Un espectacle íntim, un espectacle per a poc públic, que protagonitza amb la violoncel·lista Frances Bartlett i amb una peça escultòrica. Música, arts plàstiques i escena, doncs, coincideixen en una proposta que es desenvolupa en el centre d’un cercle format pel públic mateix, que assisteix a la construcció d’un paisatge que cadascú interpretarà a la seva manera. Aquí, els cossos humans dialogaran amb el cos animal o vegetal en una exploració de la relació que mantenim amb la natura i, especialment, amb els objectes.
Divendres 12 de març: 18 i 20h Dissabte 13 de març: 18 i 20h
12€ general | 10€ reduïda Comprar entrada aquí (enllaç)
Creació i interpretació escènica: Xavier Bobés Creació escultòrica: Gerard Mas Concepció i interpretació musical: Frances Bartlett Construcció de l’espai escènic: Pep Aymerich Creació lumínica: Cube.bz Producció: Imma Bové Assessorament en la creació: Eric de Sarria Vestuari: CarmePuigdevalliPlantéS
Web Teatre de l'Escorxador Web La Temporada