Jump to navigation
Dijous 26 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 18h
Divendres 27 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 20h
Divendres 27 de febrer, 20:30h
Dissabte 28 de febrer, 18h
Espectacle 'Mentir lo mínimo' de la companyia Alta Gama, un projecte conceptual que gira entorn del minimalisme. És un espectacle i una experiència al mateix temps. Parteix de la idea que en la senzillesa hi ha l'essència i l'oportunitat de sentir més àmpliament tot el que no es veu, que l'acció senzilla és la lupa de les sensacions.
Un espectacle que, amb la seva aparent simplicitat, apropa a la complexitat de l'acceptació d'un mateix. El tema és la presència, la de l'espectador i la dels artistes, i el subjecte són els cossos de tots els presents.
*Durada: 50 minuts
*Edat recomanada: a partir de 10 anys
10€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: Alejo Gamboa Interpretació: Amanda Delgado i Alejo Gamboa Ull extern: Vincent Gomez Vestuari: Pilar Aguilar Música original: Pere Vilaplana
Web Olot Cultura Web Companyia Alta Gama