Jump to navigation
Divendres 24 d'abril, 20:30h
De l'1 de febrer al 24 d'abril
Divendres 24 d'abril, 21h
Del 7 de març al 24 d'abril
Dissabte 25 d'abril, 20:30h
Dissabte 25 d'abril, 00h
En el marc de l'Espai Acústics, el cicle de concerts acústics de petit format, concert de Rebeca Jiménez que, amb més de 10 anys de trajectòria en solitari, presentarà el seu #RockRanchero.
Gran admiradora de Chavela Vargas, precisament el seu amor per Mèxic l'ha portat a homenatjar-la en forma de cançons que ella interioritza, ja que des de ben petita cantava temes del folklore llatinoamericà. 'Llorona', un dels seus últims èxits ha aparegut a la famosa sèrie espanyola 'El embarcadero', fent-se així viral a França, Itàlia, Turquía i molts altres països del món. 'Que no quede huella' el seu segon single, també s'ha fet famós gràcies a “Bronco, la sèrie” emesa a Mèxic i Estats Units.
Amb el piano i una veu commovedora plena de sentiment capaç de moure's entre diferents estils i rtimes, Rebeca ens ofereix un espectacle únic i vital portant a l'espectador a emocionar-se amb les seves lletres, vibrar amb la seva veu especial, cantar les seves cançons o ballar amb els seus ritmes inconfusibles.
12€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Fundació Orfeó Lleidatà
Web Fundació Orfeó Lleidatà Facebook Rebeca Jiménez