Jump to navigation
Divendres 9 de gener, 20h
Divendres 9 de gener, 18h i 20h
Dies 9 i 10 de gener, 20h
Del 21 de desembre a l'11 de gener
Del 25 de desembre a l'11 de gener
Diumenge 11 de gener, 18h
Diumenge 11 de gener, 19h
Amb motiu del Dia Internacional de la Dansa, espectacle 'El llac dels Cignes (2n acte) & Tongues' basat en la música de Txaikovski i la coreografia d'Ivanov i Petipa, a càrrec del Ballet de Barcelona, que presenta un elenc de ballarins amb igualtat de gènere que reflecteix els temps actuals.
A primera vista pot semblar una versió tradicional, amb un llac il·luminat per la lluna, innombrables tutús i coreografies clàssiques, però més enllà de la superfície hi ha noves perspectives que el públic es qüestiona.
Amb 'Tongues' els ballarins del Ballet de Barcelona se submergeixen en un viatge escènic transformador farcit d'imatges i metàfores a través del moviment del cos i de la seva capacitat expressiva. Entendre l'altre i fer-se comprendre, vet aquí un repte on la paraula no és suficient.
Durada: 75 minuts
25€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Web Ajuntament de Tarragona Web Ballet de Barcelona