Jump to navigation
Diumenge 22 de març, 18h
Diumenge 22 de març, 19h
Del 12 al 22 de març
Del 15 al 26 de març
Dijous 26 de març, 19h
Dijous 26 de març, 20:30h
En el marc del cicle de concerts a Cal Prim, concert del Duet Accent on faran un homenatge a Ricard Viñes, figura fascinant i transcendental en el món cultural europeu de finals del segle XIX i el primer terç del XX.
Interpretaran un 'Concert Imaginari' a quatre mans on hi conviden al seu 'mestre' Claude Debussy, amb qui va aprendre directament moltes de les seves obres i en fou un dels seus intèrprets predilectes; a Francis Poulenc, alumne de piano en la seva joventut; als seus amics Manuel de Falla, Ernesto Halzer i Joaquín Rodrigo, a qui sempre estava disposat a ajudar quan vivia a París. Finalment, de Llatinoamèrica, on va residir uns anys incloem a Heitor Villalobos, i de Rússia, país en què hi tenia un especial interès, a Mili Balakirev.
Taquilla inversa
Marta Castelló i Enric Prió
Associació Cultural Xercavins
Ajuntament de Verdú, Casa rural Can Aleix, Cal Senyor Joan, Celler Cercavins, celler Carviresa, celler Boldú viticultors, celler casa Pardet, celler Analec, celler cal Cabo, celler Comalats, GB so i llum i Surtdecasa
Instagram Cicle de concerts Cal Prim Facebook Associació Cultural Xercavins Web Ajuntament de Verdú