Jump to navigation
Diumenge 26 d'abril, 10:30h
Dies 25 i 26 d'abril
Diumenge 26 d'abril, 12h
Diumenge 26 abril, 19h
Dimarts 28 d'abril, 20:30h
Dimecres 29 d'abril, 18h
Del 25 al 29 d'abril
Del 16 al 29 d'abril
Teatre 'Per què balla en Jan Petit?' de la companyia Teatre de l'Aurora, una obra sobre el valor i la dignitat d'un poble explotat. Una fascinant història feta cançó en un muntatge que captivarà a grans i petits.
Tres trobadors de llegendes, que recorren el món cercant antigues històries, viatgen a Vilafranca de Roergue, un poble situat a l'antiga regió d'Occitània, per descobrir-nos la veritable història d'en Jan Petit. I és que el protagonista de la popular cançó infantil que tothom ha ballat, no va ser un bufó ni un joglar: va ser un barber occità que va liderar una revolta popular sense precedents que va desafiar a la poderosa monarquia francesa.
Com va aconseguir un barber que un país oprimit s'aixequés contra els abusos del rei francès?
7€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Direcció: Joan Arqué Dramatúrgia: Salvador S. Sánchez Intèrprets: Mariona Ginès, Roger Julià i Ireneu Tranis Moviment i ajudantia de direcció: Carla Tovias Música i espai sonor: Judit Farrés Escenografia: Adrià Pinar Titelles: Glòria Arrufat Una producció de Teatre de l'Aurora, amb el suport de Institut Català de les Empreses Culturals
Web Ajuntament de Calafell