Jump to navigation
Dijous 15 de gener, 22h
Dijous 15 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 20h
Del 25 de desembre al 17 de gener
Dissabte 17 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20:30h
Dissabte 17 de gener, 21h
Dansa 'Plàncton' a càrrec del Ballet Contemporani de Catalunya, un espectacle que neix d'una inquietud avui desbordant per valorar els contrastos necessaris previs a una reflexió sobre l'anàlisi del món actual, en molts aspectes, antagònics amb l'origen de la vida mateixa.
Un món actual globalitzat, on el crit de la natura i la preservació del medi ambient és aparentment contrari al benestar dels milions d'habitants del planeta.
El Ballet Contemporani mostra a través de la bellesa de l'art i una posada en escena captivadora, on 8 ballarins i 3 músics excepcionals volen transmetre un missatge esperançador a la vegada d'obrir-nos els ulls per adonar-nos que la felicitat neix de la força de la negativitat o l'amenaça, i que potser aquesta última és necessària per fer-nos adonar del que és realment important, valuós i necessari en les nostres vides.
Durada: 60 minuts
15€ general | 13,5€ Amic/ga de LaTemporada Compra entrades aquí (enllaç)
Interpretació: Nabar Martínez, Jimena Martínez, Maria Torrents, Marie Buysschaert, Berta Garcia, Marta Serret, Gonzalo Santander i Alberto Serrano Direcció artística i coreografia: Miquel G. Font Direcció musical: Patricia De No Direcció i producció executiva: Marina Quera
Formació musical Patricia de No: flauta Laia Puig: violoncel David Casanova: piano
Web La Temporada Web Auditori Municipal Enric Granados Web Ballet Contemporani de Catalunya