Els cistells de la Caputxeta

Teatre familiar 'Els cistells de la caputxeta' a càrrec de Samfaina de Colors, qui celebra els seus primers trenta anys d’existència amb aquest espectacle inspirat en el llibre de poemes 'Per molts anys!' de Miquel Martí i Pol. Música tradicional, poemes, cançons, estris i joguines.
Espectacle recomanat a partir de 2 anys.
Ara es veu que el famós cistell de la Caputxeta no era un de sol, no. Dotze en té. Un per cada mes de l’any. El cistell del gener, el cistell del febrer, el cistell del març… I així fins a completar la dotzena.
10€ general | 9€ Amic/ga de LaTemporada | 8,5€ reduït | 5€ Pack familiar (mínim 4 persones)
Comprar entrada aquí (enllaç)
Mirna Vilasís: actriu - músic (veu, acordió diatònic, guitarró, piano i percussions)
Xavi Múrcia: músic (veu, guitarra, guitarró, baix, sac de gemecs, flabiol i tamborí, tarota i percussions9
Web Auditori Enric Granados
Web LaTemporada
Facebook Samfaina de Colors
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.