Carnaval al Penedès marítim 2023

També et pot interessar
El Vendrell celebra, en el marc del Carnaval al Penedès Martítim, una nova edició de la Festa de Carnaval, dos dies plens de propostes que faran gaudir a petits i grans.
Dijous 16 de febrer:
17:30h | Plaça Vella: Carnaval infantil amb xocolatada
18:00h | Plaça Vella: Concert familiar
Tot seguit | Plaça Vella: El Rei Carnestoltes Ilegirà el seu discurs
Divendres 17 de febrer:
18:30h | Carrer de Correus i Carretera del Dr. Robert: Inici de la Rua de Carnaval
> Recorregut: Carrer de les Flors, Avinguda del Camp d'Esports, Avinguda del Baix Penedès, Carretera de Sant Vicenç, Carrer Transversal, Avinguda Baix Penedès, Avinguda Tancat de la Plana, Carrer Roquetes, Avinguda Catalunya, Carrer Sant Jordi, Avinguda Riera de la Bisbal, Carrer Quatre Fonts, Carrer Muralla, Plaça Nova, Carrer dels Cafès, Carrer Prat de la Riba i La Rambla.
>> Consulta totes les activitats aquí (enllaç)
Ajuntament del Vendrell
Web Ajuntament del Vendrell
Instagram Ajuntament del Vendrell
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.