Jump to navigation
Dilluns 2 de febrer, 19:30h
Divendres 6 de febrer, 19h
Divendres 6 de febrer, 19:30h
Divendres 6 de febrer, 20h
Divendres 6 de febrer
Monique Makon s'uneix a l'Original Jazz Orquestra Taller de Músics per crear, el primer tribut a Amy Winehouse amb una big band a Espanya.
La proposta sorgeix de la connexió entre la big band i Cabal Musical, el projecte d'innovació social del Taller de Músics, amb la voluntat de vestir la veu de Monique Makon, talentosa veu femenina en els diferents registres de la música negra (soul, jazz, r'n'b, blues, rock).
L'Original Jazz Orquestra és la formació més representativa del Taller de Músics, actualment dirigida pel trompetista David Pastor. Amb més de vint anys de trajectòria, i amb els arranjaments del saxofonista Mario Roldán, presenten el primer tribut a Amy Winehouse amb una big band a Espanya.
18€ | Compra entrades aquí (enllaç)
Web Escena Vilanova