Jump to navigation
Del 15 al 20 de gener
Del 16 al 20 de gener
Del 17 al 20 de gener
Del 18 al 20 de gener
Dimarts 20 de gener
Amb motiu del 10è aniversari de la inauguració del Museu de la Mar de l'Ebre, celebració amb una fira cultural que inclourà parades, degustacions i espectacles en directe per a tota la família.
Divendres 1 de desembre: De 9 a 12:30h | Activitat 'Joc de pistes' per a escolars dinamitzat pel servei educatiu del Museu de les Terres de l’Ebre. *L’activitat estarà oberta durant tot el cap de setmana i els participants entraran al sorteig d’experiències culturals infantils.
De 10 a 12h | Programa especial de Ràdio Ràpita '10 Anys de Museu' amb sortejos en directe.
Dissabte 2 de desembre: 10:30h | Cercavila pels carrers del poble a càrrec de l’Esbart Dansaire Rapitenc 11:00h | Obertura de la fira cultural amb parades d’artesania, llibres, menjar i beguda 11:30h | Actuació infantil a càrrec de Lluc Carles
12:30h | Cata dels millors vermuts de Catalunya a càrrec de Lo Racó del Vermutenc. *Activitat de pagament. Inscripcions al telèfon 626 51 56 62 (Adrià).
16:00h | Obertura de la fira cultural 17:00h | Ballada de jota tradicional a càrrec de l’Esbart Dansaire Rapitenc 18:00h | Espectacle musical a càrrec del cantautor Noel Luna 19:00h | Concert de cambra i lectura musicada a càrrec de Carme Cruelles i la Agrupació Musical Rapitenca.
19:30h | Maridatge de vins i formatges selectes a càrrec de La Mese-Justo Brunet i La Formatgeria. *Activitat de pagament. Inscripcions al telèfon 635 08 17 00 (Marc).
20:30h | Focs artificials a càrrec de Diabmonis. 21:00h | Tancament de la jornada.
Diumenge 3 de desembre: 11:00h | Obertura de la fira cultural 11:30h | Espectacle de batucada a càrrec de Batuxaik 12:00h | Lectura de poemes de Lluís de Montsià a càrrec de l’alumnat del IEPAAC 12:15h | Lliurament del premis d’escultura Agustí Vizcarro i de narrativa Sebastià Juan Arbó 2023. *Sorteig infantil de l’activitat “Joc de pistes” entre altres sortejos.
12:30h | Vermut musical a càrrec de Dj Kanjo 13:00h | Visita guiada a l’exposició 'Jo de petita anava sempre al moll' amb la participació de l’alumnat del IEPAAC
*Durant tot el cap de setmana: jornada de portes obertes al Museu en horari habitual.
Assistència lliure i gratuïta
Museu de a Mar de l'Ebre i Ajuntament de La Ràpita
Facebook Museu de la Mar de l'Ebre Web Ajuntament de La Ràpita