Jump to navigation
Dissabte 7 de febrer, 18h
Diumenge 8 de febrer, 12h
Divendres 13 de febrer, 17:30h
Dissabte 14 de febrer, 17:30h
Diumenge 15 de febrer
Divendres 20 de febrer, 17:30h
Dissabte 21 de febrer, 19h
També et pot interessar
17a edició del Pessebre Vivent de Canyelles, que compta amb la participació de més de 200 figurants, repartits en una desena de quadres, que mostren la vida i costums de Jerusalem quan va néixer l’infant Jesús.
Tots els quadres estan ambientats i escenificats teatralment perquè els visitants puguin conèixer i gaudir de la història tradicional cristiana.
El pessebre manté la mateixa estructura, però en cada edició millora l’escenificació i la qualitat tècnica, especialment de la il·luminació i el so. Entre els quadres que s’escenifiquen hi ha el del Naixement, La Lluita del Bé i del Mal, Herodes, els Pastors o el Mercat i Romans, entre d’altres.
Dissabte i diumenge: de 18 a 21h (cada 15 minuts)
3€ | Gratuït, menors de 7 anys i carnet Club Super3 Venda d'entrades a la Sala Multicultural els mateixos dies de la representació, a partir de les 17h
Ajuntament de Canyelles i Comissió del Pessebre Vivent de Canyelles
Web Ajuntament de Canyelles Web Federació de Pessebres Vivents de Catalunya