Jump to navigation
Divendres 16 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 22h
Dissabte 17 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 24h
Diumenge 18 de gener, 18h
Dissabte 24 de gener, 19:30h
Primera edició del festival solidari Vi Tapa Music Fest, una festa solidària on música i gastronomia s’uniran per la lluita en la investigació del càncer infantil amb música en directe i degustacions de tapes, vins i caves.
*L’objectiu de la festa és el de recaptar fons per la lluita en la investigació del càncer infantil, els beneficis generats en la mateixa aniran destinats íntegrament al Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
Amb actuacions de: Cesk Freixas | Dragon Rapide | Dreamcatchers’s | DJ Chito | Elma & David Espinós | Gemma Orts & Manel Miró | La Moto del Monaguillo | Mago Franc | Nika Zuñiga & The Dalton’s Band | Obscens | DJ La Munu
Tots els beneficis aniran destinats a la investigació del càncer infantil de la mà de l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
Associació Jesús es mou
Facebook Associació Jesús es mou Instagram Associació Jesús es mou