Arturo Gaya

Concert 'De part dels bons. Recordem l'Ovidi Montllor', amb motiu dels 30 anys de les seves vacances, a càrrec d'Arturo Gaya, acompanyat per la guitarra de Sergi Trenzano i el contrabaix de Kike Pellicer.
Cançons senzilles i poderoses que tornen recreades de manera brillant per tres músics ebrencs en un concert proper i ple de calidesa.
10€ (socis Casal Tortosí 5€)
*Venda una hora abans del concert.
Arturo Gaya: veu
Sergi Trenzano: guitarra
Kike Pellicer: contrabaix
Casal Tortosí
Facebook Casal Tortosí
Instagram Casal Tortosí
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.