Espectacles
,
2025

Teatre 'Gola'

Teatre 'Gola' d'Oriol Pla Solina i Pau Matas Nogué, un viatge salvatge i poètic cap al cor de l'excés, que barreja teatre físic, clown, bufó i performance per retratar una societat dominada per la voracitat: de plaers, d'atenció, d'imatges i d'èxit.

A través d'un personatge que no pot parar, que balla, que riu i que salta sense pausa per evitar mirar-se al mirall, 'Gola' mostra un retrat punyent i absurd d'una humanitat ofegada pel desig de tenir-ho tot. Un hàbil arlequí que es transforma, a poc a poc, en una bèstia, en un bufó que ens planta al davant allò que no volem veure: la nostra pròpia fam emocional. Inspirat en la gola com a pecat i com a metàfora del nostre temps, l'espectacle parteix del cos, de la veu i de la repetició per construir una experiència escènica intensa i plena de veritat. És la tragèdia del clown que vol ser estimat però només aconsegueix ser mirat.

Una proposta radical i commovedora que convida a aturar-se, a escoltar el silenci i a mirar el buit que deixem mentre no parem d'engolir.

Preu: 

20€ | Comprar entrada aquí (enllaç)

Fitxa tècnica: 

Creació i direcció: Pau Matas i Oriol Pla
Col·laboració en la dramatúrgia: Jordi Oriol
Ajudant de direcció: Gina Aspa Miralta
Intèrpret: Oriol Pla

Organitza: 

Ajuntament de Tarragona

Més informació: 

  • imatge de control 1per1

Et pot interessar