Jump to navigation
Del 3 d'octubre al 28 de febrer (2026)
Dijous 15 de gener, 22h
Dijous 15 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 20h
Del 25 de desembre al 17 de gener
Dissabte 17 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20:30h
Teatre 'Gola' d'Oriol Pla Solina i Pau Matas Nogué, un viatge salvatge i poètic cap al cor de l'excés, que barreja teatre físic, clown, bufó i performance per retratar una societat dominada per la voracitat: de plaers, d'atenció, d'imatges i d'èxit.
A través d'un personatge que no pot parar, que balla, que riu i que salta sense pausa per evitar mirar-se al mirall, 'Gola' mostra un retrat punyent i absurd d'una humanitat ofegada pel desig de tenir-ho tot. Un hàbil arlequí que es transforma, a poc a poc, en una bèstia, en un bufó que ens planta al davant allò que no volem veure: la nostra pròpia fam emocional. Inspirat en la gola com a pecat i com a metàfora del nostre temps, l'espectacle parteix del cos, de la veu i de la repetició per construir una experiència escènica intensa i plena de veritat. És la tragèdia del clown que vol ser estimat però només aconsegueix ser mirat.
Una proposta radical i commovedora que convida a aturar-se, a escoltar el silenci i a mirar el buit que deixem mentre no parem d'engolir.
20€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Creació i direcció: Pau Matas i Oriol Pla Col·laboració en la dramatúrgia: Jordi Oriol Ajudant de direcció: Gina Aspa Miralta Intèrpret: Oriol Pla
Ajuntament de Tarragona
Web Ajuntament de Tarragona