Jump to navigation
En el marc del Barcelona Districte Cultural, espectacle 'El cap als núvols' de la Cia Xavier Bobés, una proposta tan delicada com emocionant, en la qual els objectes i la seva manipulació són els protagonistes absoluts.
El cap als núvols va ser la seva primera proposta en solitari de Xavier Bobés, qui, per celebrar-ho, convida Marc Guillén a endinsar-se en aquest univers de fragments i restes de joguines. Un joc insòlit sobre les cases que l'amor fa i desfà, sobre els cossos que abracem una vegada i ara són records, sobre el desig i la solitud.
Espectacle recomanat per a més de 12 anys.
Durada: 50 minuts
I si expliquem una història d'adults amb les joguines que han sobreviscut a la nostra infància? I si l'amor o el desamor ens retornessin d'alguna manera a la infantesa? Aquest és el punt de partida d'aquest espectacle creat l'any 2003 i que, més de vint anys més tard, continua atrapant el públic.
Entrada gratuïta, amb aforament limitat.
Cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç)
Creació i direcció: Xavier Bobés Interpretació: Marc Guillén Vídeo: Albert Coma Música original: Julià Carboneras Direcció actoral en la creació original: Eric de Sarria Vestuari: Dulce M. Fernández
Institut de Cultura de Barcelona - Ajuntament de Barcelona
Web Barcelona Districte Cultural Facebook Barcelona Districte Cultural
Dimarts 9 de desembre, 20:30h
Dimecres 10 de desembre, 20:30h
Dijous 11 de desembre, 18h
Dijous 11 de desembre, 19:30h
Divendres 12 de desembre, 18h
Divendres 12 de desembre, 19h