Jump to navigation
Exposició 'La terra que embruta les mans' de l'artista Gaspar Burón, que fusiona en una experiència única l'art i la natura en aquesta proposta que convida a connectar amb la natura a través de la mirada atenta i sensible del flâneur, que camina per paisatges inexplorats amb l'esperança de trobar moments efímers que transformen la nostra relació amb el món.
El projecte neix del desig de caminar per l'aire lliure, treballar amb les mans la terra i recollir els petits tresors que s'amaguen al sotabosc. 'La terra que embruta les mans' no és només una exposició d'obres, sinó una experiència sensorial que explora la fragilitat, la memòria i el record a través de la natura.
Burón vol compartir amb l'espectador l'eco màgic de la troballa inesperada i la bellesa de les petites coses que sovint passen desapercebudes.
Dissabtes, diumenges i festius: de 10 a 14h
Diumenge 18 de gener, a les 13h
Castell de Concabella i Ajuntament dels Plans de Sió
Web Castell de Concabella Web Ajuntament dels Plans de Sió
Del 28 de novembre al 16 de gener
Del 21 de novembre al 18 de gener
Del 21 de novembre al 23 de gener (2026)
Del 31 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 9 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 16 d'octubre al 25 de gener
Del 3 de novembre al 30 de gener (2026)
Del 19 de desembre al 31 de gener