Shopping night Agramunt

Desprès de la bona acollida de l’any passat, la Unió de Botiguers i Industrials d’Agramunt ha decidit tirar endavant un any més una nit de shopping. La cita comercial tindrà lloc aquest divendres 27 de juny i les botigues i establiments obriran les seves portes fins al punt de la mitjanit.
A més, enguany la Shopping night comptarà amb un seguit d’activitats complementàries amb la finalitat de promocionar el comerç i el sector de la restauració d’Agramunt. Entre aquestes activitats, s’ha preparat una animació pels carrers que estarà amenitzada pel grup de percussió dels Diables l’Espetec i s’ha habilitat dos punts on hi haurà música ambient i en directe a càrrec del Dj Berni situat a la plaça del Mercadal i el Dj Jordi Balagué que estarà a la plaça del Pou.
D’altra banda tots els compradors que facin les seves compres o sopin en algun dels restaurants de la Unió de Botiguers, entraran al sorteig d’un Smartbox i de dos sopars per a dues persones. El sorteig es realitzarà el mateix divendres 27 de juny un cop es doni per finalitzada la shopping night, al voltant de dos quarts d’una de la matinada.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.