Sonaestiu Calafell 2016

El Sonaestiu agrupa dos certamens veterans dels estius de Calafell: el 41è Festival de Música del Baix Penedès i les Nits al Castell amb una programació basada en la música clàssica i el jazz, en el sentit més ampli d’ambdós gèneres. I sempre amb una filosofia popular, tant de repertoris com de públics i preus.
L'entorn per si sol ja ens regala nits màgiques als concerts al Castell de Calafell. El primer concert de les Nits al Castell serà el 20 d'agost amb Jazzul.
Jazzul neix l’any 2008 de la inspiració de Sònia Linares, autora i cantant contemporània que edita el seu primer disc al Regne Unit, on ha participat en nombrosos festivals; i de David Chueca, músic i productor. Jazzul desenvolupa una música imaginativa i dinàmica, on elements com l’aigua, l’aire, la terra i el foc hi juguen un paper fonamental.
Aquesta nit ens oferiran un concert amb cançons inspirades en l’estil de Norah Jones, Melody Gardot o Jamie Cullum i versions de Ray Charles, Sting, Adele i Eva Cassidy, entre altres
Preu: 6€
Entrades: Castell de la Santa Creu de Calafell, al tef. 977690081 o www.calafellhistoric.org
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.